پروانه ویژگی‌های جستجوی گوگل

گوگل یک موتور جستجوی فوق‌العاده قدرتمند است که ابزارهای متعددی دارد. ما برای پیدا کردن جواب سوال‌های خود معمولا  چند کلمه را در گوگل تایپ می‌کنیم و  کم‌ و بیش به آنچه می‌خواهیم می‌رسیم، اما اگر بخواهیم دقیق‌تر و حرفه‌ای‌تر جستجو کنیم، به یک سری ترفند نیاز داریم که در این متن با آن‌ها آشنا خواهیم شد. 

در گوگل برای دستیابی سریع‌تر و هدفمندتر در هر زمینه ابزارهای مختلفی وجود دارد. از ابزارهای ماشین‌حساب، نمودار توابع پیچیده و تبدیل واحدها به یکدیگر گرفته تا جستجو با پسوندی خاص برای یک عنوان. حتی موتور جستجوی گوگل ابزارهایی فان برای سرگرمی هم دارد.

اگر از این ابزارها استفاده کنیم قطعا راحت‌تر به مقصود خود دست پیدا می‌کنیم. در اینترنت آموزش‌های مختلفی برای انجام هدفمند جستجو در گوگل وجود دارد. اگر نتیجه یا هدف جستجوی خود را به شمع روشنی تشبیه کنیم قطعا ابزارهای گوگل پروانه‌ای هستند که به دور شمع ما می‌چرخند تا ما را به هدف خود برسانند.

پس از سال‌ها استفاده از موتور جستجوی گوگل و مطالعه در این زمینه، فایل پروانه ویژگی‌های مخفی گوگل توسط بنده برای همه عزیزانی که می‌خواهند سریعتر در گوگل به خواسته‌های خود برسند آماده شده که از  طریق دکمه زیر قابل دانلود و استفاده است.   

اشتراک‌گذاری

مطالب بیشتر

طراحی بوم کسب‌وکار در ۲۰ دقیقه

بوم کسب‌وکار می‌تواند در چالش‌ها و موقعیت‌های مختلف کاری، استراتژی شما را مشخص کند.
آموزش طراحی بوم کسب‌وکار در اینترنت بسیار زیاد است. اما در این کارگاه و ویدئو با ذکر تعریف، توضیح مفاهیم وسپس ذکر دو مثال از کسب‌وکارهای موفق ایرانی شما یاد می‌دهم که چگونه در ۲۰ دقیقه اولین بوم کسب‌وکار را برای ایده خود بنویسید.

برای من پیام ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *